Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Gedroomd over je droomvriendin

Mark
21 september 2009

Dag iedereen
ik zou iets willen vragen over de situatie dat ik heb gedroomd en wat er in de echte wereld rond me ging: een paar maand geleden was ik samen met mijn vriendin maar door omstandigheden was het na 1 maand gedaan. Nu de laatste tijd zie ik har terug meer en meer en hebben terug contact. We weten van elkaar dat ng we ergens nog houden vn elkaar en hebben gistere avond een nogal intiem gesprek erover gehad dat terug veel gevoelens naar boven bracht. Maar toen ik dan ging slapen heb ik een heel lange droom gehad,het leek wel of ie de hele nacht duurde. En ik was samen met een blond mooi meisje waar ik zeer verlieefd op was in de droom,Zo verliefd had ik me nog nooit gevoeld. Ik zei tegen mezelf in die droom schrijf de nr op van haar gsm zodat ik haar in de echte wereld nog zou zien,maar tevergeefs werd ik wakker. ik voelde mezelf zo rot dat ik haar nooit meer zou terug zien,Of kan dat wel? Kan ze echt bestaan? Of het was gewoon door het intiem gesprek dat ik had geleid die avond zodat ik z'n liefdevolle droom heb gehad? Reacties aub, Als ik nu aan dat meisje denk voel ik nog steeds zoveel vlinders maar heb zon groot schuldgevoel,raar maar waar.

Alvast Bedankt

Mark

Siebe
3 december 2009

Hey Mark,
In je dromen verwerk je wat er die dag of dagen ervoor gebeurd is, het is dus heel goed mogelijk dat het door het intieme gesprek kwam.
Desalniettemin was het een droom en ik denk dat je dat droommeisje uit je hoofd moet zetten, voor je jezelf gek maakt.

Succes!

Anoniem(87
25 oktober 2014

ik had ook een droom over een prachig meisje met lange blonde haren, ik had nog nooit een vriendin gehad en nog nooit een relatie gehad in het echte leven. maar ik kreeg wel die droom. en die droom kreeg ik niet 1x maar meerdere keren.

net als jou was ik ook heel erg verdrietig en somber dat die dromen voorbij gingen, en bij de laatste droom over haar nam ze afscheid van mij, ze zei: ik moet gaan. daar was het afscheid. ik stond er alleen voor, maar ik ging verder met het vertrouwen dat zij van mij is en dat ik 1 met haar ben en dat ze van mij houdt. en ik heb ook het vertrouwen dan ik haar op een dag zal zien en dat we weer bij elkaar zijn na het afscheid. want nadat ik dromen over mijn (droomvriendin kreeg) kreeg ik kort daarna een visioen van god. ik zweer het, hij was blij met mij, hij zei dat ik groot zal worden en dat ik grootheid zal krijgen, maar ik zei Vader: ik ben niet waardig, kijk de mensen op de troon. Hun hebben allemaal bijzondere dingen gedaan op deze aarde, hun hebben het verdient, hun zijn waardig en ik niet, ik heb niks bijzonders gedaan. waarop god zei: JIJ BENT WEL WAARDIG EN JIJ LEEFT BETER DAN HEN en jij hebt wel bijzondere dingen gedaan. alles stond vast, dat ik groot zal worden en ik mocht als beloning 3 wensen uitspreken, die wensen houd ik geheim, sorry. Maar ik was zo trots op mezelf en zo blij met mezelf dat ik zei: Ik wil dat iedereen in mijn grootheid mag delen! heel hard zei ik dat. maar het was voor mij bestemd, ik vertelde over mijn droomvriendin in mijn visioen en god wist precies wie ik bedoelde, dus dat bewijst maar weer dat dromen echt kunnen zijn, en dat je droomvriendin ook echt is. nadat ik de troon van god verliet zei hij: Wel stoppen met het seksuele gedrag oke? en ik zei met een onzekere stem, ja. hij zei: Belooft? ik zei: belooft. en nadat ik het visioen kreeg dacht ik bij mezelf, bedankt droomvriendin, bedankt. bij jou was het logisch dat je een droom kreeg, omdat je een relatie verbroken had en je dacht vaak aan haar, maar bij mij was het anders, zonder reden, maar met een doel. succes jongen hopelijk is hiemee je probleem opgelost, ik del graag mijn verhaal.

Anoniem(8753
25 oktober 2014

Je kreeg die droom omdat je liefde nodig had, je had het uitgemaakt met je vriendin, en misschien is droom wel een troost voor jou geweest, na het breken van je relatie. waarscheinlijk had die droom van je als doel om je weer te herrenigen met de verbroken relatie, misschein wilde die droomvriendin zeggen, er is nog steeds liefde voor jou ga naar je ex toe en maak het weer aan.