Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vreemde gebeurtenissen bij volle maan?? HELP

Magnifique7
13 jaar geleden

Dit is al 3 keer gebeurd en het begint me op het stuipen te jagen...
Een keer bij volle maan droomde ik dat ik coctails aan het drinken was met een vriendin.
2 dagen later sprak ik haar en ze bleek dezelfde droom te hebben gedroomd!
Dit was al een tijd geleden hoor,
maar niet zo lang geleden haha dit klinkt heel stom, maar was het uit met mijn vriend.. hij heeft dingen gedaan die mij ontzettend hebben geirriteerd. dus ik vloekte hem en ik bleef zo denken dat hij supper veel spijt zal krijgen.. We hadden al een hele tijd geen contact meer, maar ineens om rond 10.00 uur s' ochtens krijg ik een smsje van hem dat hij over mij heeft gedroomd!? dit was ook bij volle maan
en als laatste was het zo dat ik een hele knappe jongen sprak en diezelfde avond was het volle maan. Om het één of ander reden bleef ik aan hem denken.. hij was niet eens heel bijzonder ofso.
De volgende dag doet hij heel afstandelijk en durft me niet in de ogen te kijken.
SOO weird! ik heb ook op internet gezocht maar ik heb niet echt iets duidelijks naar voren gekregen..
please Heeft iemand een uitleg hiervoor??

(nog steeds als ik naar de volle maan kijk krijg ik zo'n rilling door mijn lijf. niet perse slecht wel een fijn gevoel)

13 jaar geleden

heey,

wat ik iniedergeval weet is dat bij volle maan dieren ook heel anders doen!
haha ja ik heb het een keer onderzocht.. ben best geinterreseerd in dit soort dingen.

iemand vertelde me dat bij volle maan mensen ook anders zijn.
misschien is het iets natuurlijks, ik denk dat het toch wel invloed heeft :)

hoop je er een beetje bij geholpen te hebben, zover mijn kennis.

Groetjes, Boy

remon brader
13 jaar geleden

heey,

ik lees dit pas zinds vandaag maar gebeurtenissen bij volle maan spreken mij ook heel erg aan en heb dit een keer onderzocht bij kameraden en familie leden een dag voor volle maan waren ze allemaal druk snel chagareinig en de dag van de volle maan was het precies het tegen overgestelde en de dag daar op waren ze weer heel snel chagie en toen heb ik alles genoteerd.

en als je je afvraagt waarom er zoiets gebeurt ga op onderzoek uit en probeer je zelf te helpen

zover mijn bijdrage van het helpen van je probleem
en ik geloof wel dat er iets gebeurt bij volle maan
ik weet het zeker

groeten remon

carmen .....
12 jaar geleden

laatst gebeurde er iets heel grieziligs, namelijk:

de hele dag voelde ik me prima heb ook afgesproken met vriendinnen, maar toen het donker werd keek ik naar de volle maan. toen ik in de mijn kamer zat krijg ik opeens een hevige buikpijn(niet normaal) ik heb ook nix kunnen eten daardoor. die avond moest ik nog op visite bij iemand in de auto keek ik naar de volle maan en voelde me helemaal beter; als ik er niet naar keek had ik weer pijn!!!!!! ik voelde me zo raar als ik naar de maan keek, ik voelde me licht in mijn hoofd gewoon raar.....

(en dan nog mijn ogen ik heb licht blauwe ogen met een bijna zwart randje eromheen maar toen was dat randje weg: hij was er letterlijk niet meer) \

CREEPY !!!!!!!!!! ECHT WAAR

please zeg me hoe dat kan !!!!!!!!!!!!!!
je kan denken dat heeft iedereen wel is maar als jij het was, was je echt wel bang!!!!!!!

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!

ugaso
9 jaar geleden

jullie allemaal reageren op de volle maan op jullie manier maar de volle maan heeft ook een effect die hij af moet Weeren en dat doet die daarom zien wij niet elke keer de volle maan dus ik heb gelezen en ja ik denk dat dit waar is de volle maan heeft krachten de maan is geen planeet of waar mensen wonen dus de conclusie is jullie zijn soort van slachtoffer maar dat leuk gezegd jullie zijn gerakt door maan magie

en bij mij is er wel wat gebeurt ik zat in me kamer en toe schreef ik in me boekje en ik zit altijd voor de raam in de avond en toe paar dagen gelen keek ik naar buiten voor inspiraties en ik horde water maar geen water te bekennen en ik was me pen vergeten dus ik ging het hallen en maar ik zag geen pen dus ik ging zoeken maar ik horde een mooie fluit en nee het kan niemand zijn uit me huis want zij zijn niet intelligent met muziek dus keek ik naar niemand met een fluit raar was dat dus toen keek ik naar de half maan en het leek als of het me roepte en dat wat so raar weet iemand wat dit is so ja (ELP ME MET EEN VERKLARING)

groetjes ugaso

...
9 jaar geleden

Hoi,
Zoiets had ik ook laatst!
Echt zo eng! Het was volle maan en ik had een nachtmerrie over mijn konijn, dat die wegrende en toen werd hij aangereden door een auto. Opzich is dat niet zo heel raar, maar altijd rond volle maan heb ik van die enge en heel erg rare dromen. Ik schrijf ze altijd op in een dromenboekje en als ik er in terugkijk zie ik bijna overal de dag op, voor of na volle maan staan. Ook vind ik de maan zo aanlokkelijk als die vol is. Ik kijk ernaar en dan voel ik me heel fijn
Ik vind het echt heel raar...

ugaso
9 jaar geleden

ja dat heb ik ook kijk ik ga altijd op een side waar ik kan zien wanneer het volle maan is en dan op een dag ieder let ik er op wat er gebeurt met mij en de dag op volle maan en dan vergelijk ik de dagen en kijk ik wat er mis is mat mij moeten jullie proberen en ik ben ook van plan om naar een waarzegster te gaan

naomi13
8 jaar geleden

Hey
Ze gebeuren bij mij ook vreemde dingen bij volle maan
Ik en mijn vriendin zijn ewa kwaadaardig????????
maar tijdens volle maan zijn we lief en behulpzaam echt raar
En ja da moet je zijn en we zijn da wel ma nu echt overdreven
En we doen dan echt dezelfde dingen ni normaal
Vanavond weer volle maan hopelijk gebeurt er niks????????
grt naomi????