Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dierenmishandeling

Leonie
14 jaar geleden

Ik droom al jaren(8 jaar ongeveer) 1 keer in de zoveel weken dat ik toeschouwer ben in een droom en dat ik in die droom zie hoe een dier mishandeld word of mishandeld is achtergelaten.
Ook heb ik gedroomd dat ik een lief hondje zag samen met een ander hondje en ik dacht dat de 1 de ander aan het likken was en dacht "ach wat schattig!" alleen als ik dichterbij kom zie ik dat het ene hondje de ingewanden van het andere hondje aan het opeten is,het gewonde hondje leeft dan nog half!!! JAK! Zal die droom nooit vergeten(helaas).
Wat me opvalt is dat ik in de droom als een soort cameravrouw functioneert,ik ben een soort toeschouwer. De dieren die in mijn dromen voor komen zijn meestal een hond maar ook een ezel en een schaap.
Ik voel tijdens de dromen veel emotie/verdriet en word bang en verdrietig wakker.

Wie kan hier iets mee?!

Hanneke van de Pol
9 jaar geleden

Heb vannacht ook zo'n droom gehad onbeschrijfelijk. Zag een moeder kat met jonkie. werden met een rotje opgeblazen. het puppie stierf eerst. de moeder kat keek naar haar terwijl ze nog na spartelde en wachtte het moment af waarop hetzelfde haar zou overkomen. Terwijl ze haar poot nog om haar kleintje sloeg werd zij met een rotje opgeblazen. Het gekke was dat mijn zus dit deed omdat ze in mijn droom van de katten afwilde. Ik stond erbij en keek erna en deed niks. Beide katten bleken nog te leven na de explosie en keken ineens met hele wazige witte ogen ons aan, met wat heb je nou gewild. wist niet wat ik moest doen. Dacht beter nog helpen snel een eind te maken aan het gebeuren door de nek om te draaien, maar toen werd ik wakker huilend. vond het verschrikkelijk, ben er al een dag van slag van, hoe ik zo iets gruwelijks kan dromen. Kan er niks mee en kan het ook niet verklaren. bah naar. dacht deel het ergens. en zag jouw verhaal. wellicht weet jij ondertussen meer over wat een droom als dit kan betekenen? gr Hanneke