Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Crossdress ideeën of spijt hebben?

15 april 2014

Ik heb vannacht deze rare droom gehad:

Ik was 2 weken vrij en een meisje waar ik verliefd op ben die niet verliefd op mij is ook.
Ik werd weggebracht door mijn broer, want ik ging bij haar logeren.
Ik ging een keer slapen en ik werd wakker, heel veel details weet ik niet wat we gingen doen. Dit was trouwens allemaal in mijn droom.
Terwijl ik dit nog wel weet:
Ik wou vrienden met haar zijn en zei dat ik alles ervoor zou doen. Ze vertelde mij dat ik naar de badkamer moest gaan en al mijn kleren uitdoen(ook sokken enzovoort).
Dat deed ik en toen deed ik ze in een vuilniszak, want dat wou ze.
Toen kwam ze met een tas waar kleding inzat en ze zei dat ik die kleding aan moest doen in de volgorde dat ik het tegenkwam.
Toen zei ze ook dat ze best wilde helpen als het niet zou lukken.
Ik zei oké en toen sloot ze de badkamerdeur weer.
Ik pakte het eerste kledingstuk, dat was een bh die bandjes heeft die over de schouder gaan en aan de achterkant vast te maken zijn en een slip. Ik dacht: ik doe eerst de slip aan omdat dat makkelijker is, dus dat deed ik. Toen pakte ik het volgende kledingstuk, dat was een bikini met zo'n broekje dat daarbij hoort waarbij het broekje 2 touwtjes had aan beide kanten zodat je het strakker kon maken. Ik deed weer eerst het broekje aan. Toen zag ik dat ik een badpak aan moest. Toen riep ik haar en vroeg of ze me wilde helpen om de bh aan te doen en daarna de bikini. Dat deed ze en toen hielp ze me ook met de 2 badpakken.
Toen moest ik weer een bikini aan en het broekje, dus over de 2 badpakken, en toen moest ik weer een bh met slip aan.
Toen ik dat aan had gedaan, vond ze het goed en mocht ik uit de badkamer en ging ze foto's maken.

Weet iemand wat deze droom kan betekenen?
Ik heb haar boos gemaakt in het echte leven en ik betwijfel of ze vrienden met mij wilt zijn, ook al hoop ik dat ze wel vrienden wilt zijn.
Ik weet dat ik alles voor haar zou doen om het goed te maken, ik denk ook iets als dit. Dus lingerie aan, zou ik denk ik wel doen als ze dat zou willen. Voor als het nog niet duidelijk was, ik ben een jongen en heteroseksueel/biseksueel, want ik ben alleen op haar nog verliefd geworden en nog steeds verliefd op haar.

16 april 2014

Ik denk dat deze droom helemaal niets met jouw relatie tot haar, of de wens daarvan, te maken heeft.
Omdat ze een rol speelt als figurant in jouw droom ga je er een ander verhaal bij maken.
Puur symbolisch gezien is dit een hele heldere droom met een boodschap die perfect aansluit op je pretpark droom , het loslaten van dingen.

Oke hier komt mijn interpretatie:

Het meisje in je droom , staat voor de vrouwelijke kant in jou. Zij speelt de rol van jouw gevoels kant.
In de badkamer (badkamer is de ruimte om jezelf te reinigen). Jouw gevoel, het meisje zegt al je kleren weg te gooien.
Kleren staan symbool voor hoe we ons aan de buitenkant naar de mensen toe laten zien. Maar, vaak zijn we zo niet. We dwingen ons een keurslijf toe. Je gevoel zegt gooi alles in de vuilniszak , weg er mee. Trek vervolgens het eerste aan wat je tegen komt.. En wat blijkt het zijn allemaal vrouwen kledingstukken. Neem jezelf een gevoeliger houding aan , laat JeZelf zien naar de wereld toe. En laat niet zien wat jij denkt dat mensen graag willen zien!

Alleen wat ik niet helemaal begrijp is dat je maar door gaat met kleren overelkaar heen doen.
Overdrijf je wel eens met jezelf te laten zien, of heb je de neiging tot? Ik denk dat dit een soort waarschuwing is ,overdrijf er niet bij...

Groeten Jan





Dat is de boodschap die ik zie in je droom

16 april 2014

Ik zou daar wel mee kunnen overdrijven ja.
Ik werd door de stress enzo deels depressief en zei tegen een klasgenoot waar ik vrienden mee ben, via fb dat ik de dood leuker zou vinden omdat (bijna) niemand me helpt. Ik denk dat dit misschien het overdrijven met mezelf te laten zien kan zijn.

P.s. Ik ga geen zelfmoord plegen, maar ik kon er niet meer tegen.

16 april 2014

Heb je al eens om hulp durven vragen ?

20 april 2014

Hulp vragen om wat?
Sorry, maar het is niet echt duidelijk wat je bedoelt, vind ik.

22 april 2014

Hej,

Ik lees in je eerdere droom dat je zegt dat paranormale gaves hebt, of daar voor open staat.
Ik lees ook in je dromen dat je behoorlijk aan stress lijdt.

Waarom vraag je niet via je gaves om hulp ?

Groet Jan