Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Schimmen zien en vreemden geurtjes ruiken

9 jaar geleden

Hallo allemaal.

Ik zit met het volgende.
Ik zie steeds schimmen in m'n ooghoeken.
Ook ruik ik uit het niets een vreemde geur.
Een keer leek het of er ineens iets razendsnel op me afvloog.
En 2 x leek het erop dat ik werd geduwd waardoor ik m'n evenwicht verloor.
het lijkt er soms ook op dat ik kinderen hoor terwijl mijn kinderen niet aanwezig zijn.
Ik heb al m'n ervaringen aan m'n moeder verteld.
zei vertelde me dat toen ik klein was altijd bang was om naar de wc te gaan omdat er een meisje opzat,Terwijl er niemand was.
ook speelde ik altijd op m'n kamer met een denkbeeldig vriendje waar ik trouwens ook hele gesprekken mee voerden.
ook was m'n moeder altijd 1 sok kwijt, uiteindelijk vond ze die wel op onlogische plekken.

ik herinner me hier helemaal niks meer van en heb het ook niet meer ervaren tot een half jaar geleden.

Ik ben nu wel heel nieuwsgierig wat ze van me willen en wil er graag mee verder gaan.
Ik ben me zelf steeds aant pushen om contact met ze te krijgen maar ze blijven verstoppertje met me spelen.
Hoe kan ik me opstellen aan je.
Ik heb inmiddels angst/paniekstoornissen eraan overgehouden doordat het uiteindelijk m'n leven beheerst.
ik durf hier niet met m'n psycholoog over te praten.

Wie kan me aub verder helpen.
je kan ook contact met me opnemen via: the-mullers@live.nl.

b.v.d
Dalton

9 jaar geleden

ik raad je aan om het contact te stoppen. Ik zelf ben gelovig en weet inmiddels wat voor spelletjes dit zijn. Ik heb het ook jaren lang mee gemaakt en toen ik er helemaal open voor stond heeft het me gepakt op een wreede manier.

Ik kan je nu al zeggen dat ze geen goeie bedoelingen hebben. Verbreek het gelijk. Het maakt je leven helemaal kapot. Let maar eens op! hoe meer je erin verdiept, hoe meer mensen om je heen afstand nemen, hoe meer negativiteit in je leven komt, let daar maar eens op en zeg me dan of ik gelijk heb of niet.

Leid je leven gewoon zoals jij het wilt leven, laat je leven niet beinvloeden door iets wat niet meer leeft. want zodra het jou in zijn/haar macht heeft komt je er niet meer van af.

ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd hierover.

Hulpgeboden
9 jaar geleden

Goedenavond,

Als je op de een of andere manier in contact bent geweest met occultisme kan er gebeuren, wat jou nu overkomt.

Elke zogenaamde geestverjager of afstandslezer die je erbij haalt, maakt het alleen maar erger.

Zelf heb ik ook zoiets meegemaakt. Ik dacht dat ik er nooit meer vanaf zou komen, maar een Grote Kracht, waarvan ik begreep dat het de Kracht van God was, wees mij op gedeelten uit de bijbel (zoals deuteronomium 18) waarin staat dat je bezighouden met occultisme ten strengste verboden is.

Maar God gaf ook de oplossing:
Oprecht berouw tonen ( in een eigen gebed, niet een ander laten bidden of zo!)
En Christus vragen om hulp.

Het werd beetje bij beetje lichter in huis en uiteindelijk is alles verdwenen.

Ik moet je er wel bij zeggen dat je er dan wel helemaal mee moet stoppen en ook dat je het beste je een beetje kunt verdiepen in wie Christus is en wat Hij van jouw kant graag zou willen. Dit kun je lezen in het nieuwe testament van de bijbel.

Het beste is dan 'bijbel in gewone taal' te lezen, want dat is goed te volgen en hierin komt duidelijk naar voren wie Christus is en wat Hij wel en niet wil.