Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

geesten bij ons en de buren

9 jaar geleden

Wij wonen in een oude arbeiderswoning in Aalsmeer, onze buren horen elke avond om 23.30 voetstappen op de trap. Hun trap grenst aan de muur waar geen woning meer naast staat. Ook hebben ze iets gezien in de woonkamer en het dwaalt in de kinderkamer van hun dochtertje.
Ik woon naast hun en sinds 2 dagen wordt mijn dochtertje om 00.00 uur wakker. gillend en ze wilt niet meer haar kamer in, ze is 14 maanden dus kan ook niet uitleggen wat er precies aan de hand is. ze huilt heel erg en ze wijst, ook kwam mijn zoontje al met de informatie dat Kim (dochtertje) haar dromenvanger niet meer werkt want ze krijgt steeds nachtmerries. vannacht stond mijn zoontje ook in paniek naast me.

Er is vorig jaar wel een buurman overleden aan een hartinfarct in een aangrenzende woning, wij hebben heel erg veel ouderen buren en die komen allemaal te overlijden, zo zijn er al dus meerdere gegaan bij ons in de buurt

Mijn ex heeft ook al eerder aangegeven dat er iets was bij ons in de woning en daardoor werd hij zacht gezegd gek, er keken mensen door het raam naar binnen maar als ik dan naar buiten keek zag ik niets.

Hopelijk kunt u iets voor ons betekenen, vooral onze kinderen zijn erg bang

9 jaar geleden

Ik denk gewoon normaal geest die denkt dat hij nog leeft mechien die overleden buurman spookt. Ik denk dat die gehecht is aan zijn huis. Maar hij moet later ontdekken dat hij dood is en dan naar de hemel moet gaan. Met vriendelijke groeten van vanity330

Hulpgeboden
9 jaar geleden

Goedenavond,

Als je op de een of andere manier in contact bent geweest met occultisme kan er gebeuren, wat jou nu overkomt.

Elke zogenaamde geestverjager of afstandslezer die je erbij haalt, maakt het alleen maar erger.

Zelf heb ik ook zoiets meegemaakt. Ik dacht dat ik er nooit meer vanaf zou komen, maar een Grote Kracht, waarvan ik begreep dat het de Kracht van God was, wees mij op gedeelten uit de bijbel (zoals deuteronomium 18) waarin staat dat je bezighouden met occultisme ten strengste verboden is.

Maar God gaf ook de oplossing:
Oprecht berouw tonen ( in een eigen gebed, niet een ander laten bidden of zo!)
En Christus vragen om hulp.

Het werd beetje bij beetje lichter in huis en uiteindelijk is alles verdwenen.

Ik moet je er wel bij zeggen dat je er dan wel helemaal mee moet stoppen en ook dat je het beste je een beetje kunt verdiepen in wie Christus is en wat Hij van jouw kant graag zou willen. Dit kun je lezen in het nieuwe testament van de bijbel.

Het beste is dan 'bijbel in gewone taal' te lezen, want dat is goed te volgen en hierin komt duidelijk naar voren wie Christus is en wat Hij wel en niet wil.