Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Weer een situatie met energie

9 jaar geleden

Toen ik gisteravond met de buurvrouw stond te praten schrok ze plotseling.. Toe ik haar vroeg wat er aan de hand was vertelde ze dat ze achter mij een fel blauw licht zag dat met hoge snelheid als een streep schuin naar beneden schoot..

Gisteravond voor het slapen gaan zag ik een blauwe mannen gezicht dat aan het drinken was.. Later zag ik mijn rechter arm in energie en zag dat er twee grote injectie spuiten in mijn arm leeg werden gespoten.. Ik keek naar mijn arm en zag een soort van opening als een luik in mijn rechter arm..

Vannacht in mijn droom was ik met twee meiden aan het fietsen.. Wij kwamen aan bij een huis in een onbekend dorp.. Wij zetten onze fiets aan de kant en ik stond daar achterhuis, achter een aanbouw garage.. Dan ben ik met die twee meiden op de zolder samen met de man die daar woont.. De man was rijk en had ongelofelijk veel blauwe hoge capaciteit accu’s in alle soorten en maten.. Ik dacht “ik kan zo accu's meenemen, maar ook weer niet , omdat ik dan moet stelen en dat doe ik niet”.. Dan wil ik seks met één van de twee meiden, maar ze willen beide geen seks met mij.. Dan sta ik achter één van die twee meiden en doe mijn penis van achter tussen haar benen door en zeg “nu heb jij ook een penis en een vagina”, waarop de meid enthousiast reageert.. Dan breng ik die meiden samen met de man naar een grote onbekende school en ga zelf weer weg.. De man gaat in de school aan het werk en de meiden maken zicht klaar om te beginnen.. Ik vertrek rijdend op een luxe stoel door de gang op de hoogste verdieping van die school.. Aan het einde van de gang waren er links en recht allemaal rijke bureaucraten met luxe bureaus aan het werk.. Links en rechts waren de kantoor ruimtes gescheiden door muurtjes van ongeveer één meter hoog met allemaal poortjes.. Ik stap van mijn stoel en zet de stoel via een poortje naast een bureau waar ook een zit kruk stond.. De zit kruk viel om en ik dacht laat ook maar liggen die zit kruk.. Dan ga ik verder lopen naar het einde van de gang waar ik de trap naar beneden zag.. Ik maakte mij nog een beetje druk om de kruk die ik niet rechtop had gezet, maar zie dat de vrouwen aan de rechterkant achter hun bureaus naar mij glimlachte, waarop ik met een lach terug reageerde en naar het einde van de gang liep om naar beneden te gaan..


Groetjes,
Jeroen



3 keer bewerkt. De laatste keer was 9 jaar geleden door streamteam.