Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vraag over energie

9 jaar geleden

Hallo,

Ik zoek iemand die mij kan vertellen hoe ik naar deze situatie moet kijken..

"Vanavond probeerde ik voor het eerst weer energie vanuit mijn hart naar mijn handen te brengen om te kijken of ik met energie kan werken.. Ik voelde veel magnetisme en zag veel witte vlokken flitsen.. Ik weet alleen niet hoe het werkt of wat je er mee kan doen, omdat ik vroeger alleen met beelden werkte, maar dat werkt al zes jaar niet meer..

Vannacht ik mijn droom was ik samen met mijn ex in een donkere onbekende omgeving waar zij woonde.. Haar moeder lag in hun huis boven op bed en ik wilde aan haar borst zuigen.. Ik zag toen dat haar moeder helemaal geen tepels had en het dus niet mogelijk was.. Dan ben ik in de kamer en zie een vreemde ruimte als een soort van kast/hok.. Er zijn daar allemaal knaag dieren, maar heb ze niet goed gezien.. Dan ben ik met mijn oom (tweeling broer van mijn vader) en we gaan naar buiten.. Ik zie in de lucht allemaal dieren en zie dat de wereld vergaat.. Ik zeg tegen mijn oom dat hij eens naar boven in de donkere lucht moet kijken, zodat hij kan zien wat ik bedoel met dat de wereld vergaat.. Mijn oom wil niet kijken en doet net alsof hij mij niet hoort.. Dan kijk ik weer in naar boven en zie heel groot een apen gezicht in de lucht, dan weet ik dat mijn oom er expres niet wil kijken en net doet alsof er niets aan de hand is.. In deze droom was helemaal midden in de nacht, dus in het donker.."

Zou dit samen hangen met elkaar en hoe moet ik hier naar kijken??
Wat verteld mij dit?

Groetjes,
Jeroen



1 keer bewerkt. De laatste keer was 9 jaar geleden door streamteam.