Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ex stuurt voodoo op mijn stiefkinderen

coree
10 jaar geleden

Ik ben getrouwd geweest met een vrouw die in en in slecht is. Ze doet zich voor als NEI therapeute, maar bedroog iedereen met leugens en psychische manipulaties; alles voor geld. Ik heb haar 4 jaar eindelijk geleden verlaten en dit kan zij, als narcist, niet verkroppen. Ze stuurt om de zoveel tijd voodoo magie op ons huis af; de (stief)kinderen voelen dat ze worden bekeken, mijn nieuwe vrouw krijgt soms een duw van de trap, we worden wakker gemaakt om 4 uur s'nachts, we voelen koude rillingen en wind terwijl we gewoon onder een dekbed liggen, allemaal heel irritant. Een spirituele vriendin kon zien dat dit door iemand wordt gedaan die aan zee woont (haar woonplaats) en dat die persoon ons haat en heel erg slecht is en in haar vorige leven als heks was verbrand. Tsja, wat moet ik er mee als nuchtere Hollander? Er is een witte cirkel om ons huis geplaatst door die vriendin, we branden elke week salie, zingen zelfs Indiase gebedsliederen, hebben de Bijbel openliggen, maar waren en willen hier helemaal niet mee bezig zijn. Wie weet raad?

Cor E.

9 jaar geleden

ik heb in het verleden ook zoiets meegemaakt. Een moeder van een vriend van mij wou mij niet kwijt raken, toen heeft ze een kledingstuk van mij stiekem gepakt en voodoo opgezet. Pas maanden later kwam ik erachter doordat mijn ouders zeiden dat ik nooit thuis was en altijd bij die oude vrouw zat te chillen. Zelf merkte ik er niks van totdat ik alleen naar Suriname(moederland) ben gegaan en daar kreeg te horen van een medium vrouw dat iemand voodoo op mij had gezet zodat ik haar niet zou verlaten. Ze wisten zelfs de naam van die vrouw te zeggen en waar ze woonden. Toen ik dat hoorde kwamen alle symptonen in me op. Ik was bot tegen me ouders maar lief tegen haar, deed alles wat die vrouw van mij vroeg en noemde haar zelfs ma....

In suriname is er toen een speciale ring voor mij gemaakt en ben ik gezegd door die medium vrouw. Eenmaal in nederland terug gekomen mocht ik geen contact meer maken met die vrouw die voodoo op mij had gezet. De nadeel daarvan was dat ik niet kon slapen en donkere figuren om me heen zag verschijnen waar ik ook was, soms was ik zelfs met vrienden en zag ik in de verte een donker figuur mijn kant op kijken, of in me kamer.

We hebben toen wierook aangestoken en de bijbel erbij gepakt en alles wat die vrouw mij had gegeven of wat ik bij haar een keer had gelaten weg gegooit. Sindsdien heb ik er geen last meer van