Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

hoe jaag je de geesten weg zonder zelf bang te worden

10 jaar geleden

beste zizi

geesten oproepen kun je beter niet doen.
dat weet je nu denk ik ook.
het kan zijn dat diegene die jij hebt opgeroepen zijn weg terug niet meer weet en daar nu bij jou vastzit.
als je bezoek krijgt en je krijgt daarbij een warm gevoel dan is het goed.
die bezoeken kunnen geen kwaad en hebben het goed met jou voor.
weg jagen lijkt mij niet goed, weg begeleiden lijkt mij beter.
als je hier hulp in wilt dan mag je mij dat vragen.
ik zal jou uitleggen hoe je dat zelf kan doen, ook voor later als je nog vaker bezoek krijgt.
dat kan gewoon via deze site en je hoeft mij niets te betalen.
als je weer dat onbehaaglijke gevoel krijgt zou je voor nu kunnen vragen of je oma jou wilt helpen om je veiliger te voelen. concentreer je op haar energie.
ik lees het wel als je verder hulp nodig hebt, want uiteindelijk is het beter als je deze situaties zelf leert op te lossen. dat geeft je dan ook meer zelfvertrouwen.
als je het prettiger vindt kun je mij hier ook een privé bericht sturen.

sterkte
groetjes brenda

Elijah
10 jaar geleden

Je moet oppassen dat je zomaar mensen binnenhaalt, islam is ontstaan vanuit afgoden (demonen die zich voor doen als goden).
allah is daar één van die komt uit het Babylonische rijk waar ze werd aanbeden als alílah de afgod van de maan, dat is waarom je nogsteeds in de logo van de islam die halve maan ziet.
wij hebben aantal personen gehad die waren bezeten door die islamitische geesten, ze worden vanaf hun geboorte verblind doordat zij aantal woorden in de oren van baby's fluisteren één aan de linkerkant en één aan de rechterkant.
Er zijn veel mensen vrijgezet van die dingen dus daarom zeg ik pas ervoor op en laat zo iemand niet in je huis komen want anders krijg je er meer geesten voor terug.

Alleen Jezus kan jou helpen, de demonen beven en sidderen voor die naam dus bid ervoor in Zijn naam en geloof me je zal zien dat zij voor die naam wijken.

Vanja Braat
10 jaar geleden

Hoi,

Ik ben Vanja en ben 13 jaar oud. Ik weet 1 ding zeker kwade geesten kan je een voorstel doen om weg te gaan. En je hoeft nooit bang voor ze te zijn. Al die trucjes met wierook helpen niet en ik weet het zeker. Ik zie, hoor en voel geesten dat zit in onze familie. Kan iemand me misschien uitleggen waarom iedereen bang is voor geesten?

Alvast bedankt

marieke eonfewf
10 jaar geleden

hallo wij hebben een huis in frankrijk en elke avind wordt er iedereen wakker om het zelfde tijdsstip, en sommige mensen zagen een vrouw bij het bed zitten. nou gaan wij deze vakantie dus naar frankrijk maar ik durf niet meer te gaan wat moet ik doen.

wimp
10 jaar geleden

Je hoeft het niet uit te brullen maar innerlijk maak je je razend kwaad dat ze je met rust moeten laten, dat je hen kotsbeu bent. Ik heb in het verleden regelmatig gehad dat van die geesten/demonen of hoe noem je die sukkelaars tijdens mijn slaap mijn lichaam wilden overnemen. Toen heb ik me op een gegeven moment zo collèrig tegen hen gemaakt dat het mijn lijf is en dat zij hun tijd gehad hebben. Ik heb hen verweten voor het vuil van de straat - ik heb ze nooit weer terug gezien.

Joost (14)
9 jaar geleden

Hallo,
ik heb vroeger wel eens gehad dat ik voelde dat er iets naar mij keek, Ik scheen dan het licht van mijn mobiel erop, Om 1 of andere rare reden kwam het licht niet daar aan, in die hoek, Omdat het een hoek was kon ik ook geen schaduw zien of iets, alleen maar zwart en dus ook geen vorm
Nu is mijn vraag, Kunnen geesten licht blokkeren? want als ik nu met mijn mobiel schijn komt het gewoon wel aan, sinds een paar weken is dat dan
Alvast bedankt

Jentje
9 jaar geleden

Hey Iedereen,

Ik heb veel verschillende dingen gelezen en weet zelf ook niet wat ik moet doen,
Ik heb al een tijd last van een geest vaak als ik snachts op bed ligt gaat die aan de andere kant van me kamer zitten rommelen.
Mijn ex vriend zei ook vaak dat in een bepaalde hoek in mijn kamer een vreemde sfeer zit.
En afgelopen nacht lag in in bed en het was gewoon stil, hoorde ik al voetstappen naast mij bed en toen ik de lamp wou aan doen voelde ik een koude wind in mijn gezicht. Omdat ik dus een schijterd ben heb ik met me nacht lamp aan geslapen.
Ik heb hem ook al gevraagd om naar een andere kamer te gaan. Of dat die gewoon stil is snachts en dan kan die blijven.
Ik wil hem niet wegjagen maar zal wel graag willen dat die mij met rust laat.

En sinds paar nachten heb ik elke nacht een nieuwe blauwe plek op mijn lichaam.

Wat kan ik doen?
En kom niet aan met de bijbel of de Islam. Want ben niet gelovig in god. dus gaat dat ook niet werken voor mij.

Groetjes Jenny

9 jaar geleden

Beste Jenny

Ik kan mij voorstellen dat je dit geen prettige ervaring vindt en je ook niet weet wat te doen, want wat is nou goed en verstandig!
Wat je hier het beste kan doen is je zelf in een bescherming zetten door een beschermende koepel te visualiseren en als je dat gedaan hebt je huis te zuiveren en af te sluiten.
Jou huis is jou huis en jij bepaald wie er mag zijn en wie niet. Een entiteit die blauwe plekken geeft en een kou met zich mee neemt is per definitie een negatieve entiteit. Of deze nou boos is en vast zit in een bepaalde emotie die bij zijn laatste leven hoort of gewoon kwaadaardig is doet er niet eens toe.
Op internet kun je genoeg informatie vinden hoe je jezelf in een beschermend licht plaatst en je huis zuivert.
Ik laat zelf altijd een wit zuiver licht als een mist door mijn huis gaan en neem elke kier en kamer met kruipruimte en al mee. Dit is puur op visualisatie en met deze witte mist duw ik alles wat negatief is mijn huis uit. Daarna sluit ik mijn huis af met een gouden koepel. Let er wel op dat je de koepel niet te letterlijk neemt en te rond maakt, want dan loopt je koepel door naar de buren en dat moet je ook niet hebben. Dit heb ik geleerd van een zeer ervaren en bekwame medium waar ik inmiddels een collega van ben.
Zoek gerust op internet en zoek de methode die je zelf het prettigst vindt. Het beste is dit zelf te leren, want iemand anders kan het wel voor je doen, maar zodra deze persoon weg is kan diegene geen garantie geven dat er geen nieuwe entiteit op een dag terug komt.
Ban angst uit je systeem, want angst voedt de entiteit en maakt hem sterker. Ze weten precies hoe ze jou bang moeten maken en zullen dat doen om de energie die daaruit voortkomt te gebruiken en zo krijg je blauwe plekken.
Hou deze blauwe plekken wel in de gaten, want er zijn ook medische oorzaken van blauwe plekken. Als je minder tot geen blauwe plekken krijgt na de zuivering van je zelf en huis dan mag je er vanuit gaan dat het met de entiteit te maken heeft, maar vergeet niet het ook van de medische kant te bekijken.
Oefening baart kunst, want zuiveren is in het begin lastig en vergt concentratie en overtuiging, maar hoe vaker je het doet hoe makkelijker het wordt. Een aanvullende tip kan zijn om je persoonlijke gids om hulp te vragen. Om met deze contact te maken moet je net zolang vragen om een zuivere gids in een meditatie met je ogen dicht en ontspannende houding door een ademhalingsoefening tot je ook voelt dat de aanwezigheid zuiver, warm, liefdevol en zachtaardig is. Een entiteit kan ook misleiden en zich voordoen als een gids, maar met dit soort methodes weet je die eruit te halen, want onze gidsen komen altijd en zijn er altijd wanneer je ze nodig hebt en zij zijn sterker dan welke entiteit ook. Het is vaak de kunst aan ons levende om te voelen wanneer we in contact staan met onze gids. Nu heb ik je al aardig wat tips gegeven en vanuit deze tips kun je waarschijnlijk veel aanvulling vinden op internet.
Het is wel zaak dit op te lossen, want entiteiten kunnen veel grip op je hebben waar je je zwak ziek en naar van gaat voelen.

Veel sterkte!

Liefs Brenda

sisala123
9 jaar geleden

Ik ben 9 en zou ook graag geholpen worden ken iemand me helpen?

Mees
9 jaar geleden

Waar julie het over hebben hahahahahah Slechte geesten bestaan niet slechte mensen zien alleen maar zwart die zijn weg goede gaan naar de hemel en kunnen op bezoek komen zoals mij poes die is niet zo lang geleden gestorven aan een ziekte en die komt vaak later in de avond op bezoek bij mij

--
9 jaar geleden

Je kan je zoontje x overtuigend hardop: I am light laten zeggen.

Je kunt ook dit drie keer zeggen: I am a being of a violet fire, I am the purity God desires.

Het brengt je in het licht en als het goed is gaan ze dan weg. Het beschermt je.
Elke keer als hij bang is en dat zegt zal hij zich veiliger en rustiger voelen.

Robin
9 jaar geleden

Simpel, bij de xenox of bij de action heb je wier-rook.
Als je dit aansteekt en rond het hele huis loopt met de wier-rook en dit een paar keer doet op een dag zijn
de geesten weg.

anomien
9 jaar geleden

hallo laura ik snap dat je bang bent maar je kan ook aan een geest vragen of die weg gaat zij kunnen jou ook horen dus als je zugje bijvoorbeeld sophie heet zeg je "ga weg in jezus naam aleen sophie mag bij mij blijven"

ik hoop dat ik je gelhopen heb en anderen die dit ook hebben ook :-)

Ladybibi
8 jaar geleden

Hoi Brenda,

Als ik jou stukjes lees weet jij hier veel van af. Zuiver jij ook huizen bij mensen thuis? Ik heb niet de concentratie dit voor elkaar te krijgen...wij hebben hier ook "iets" en hebben hier best behoorlijk last van.m'n man ziet en gelooft het en ikzelf ook.Mijn dochter van 2 wordt nu elke nacht krijsend wakker en ik ben inmiddels zo vreselijk gebroken dat ik zelf niet sterk genoeg meer ben om ze te verdrijven. Ik heb vier kinderen dus mijn energie is elders nodig

Kan ik jou persoonlijk benaderen via mail oid? Alvast bedankt.

Mvg Bianca

Diane moes
8 jaar geleden

Ik heb geesten in huis wat moet doen ik hoor gestommel in de gang zegaan naar de wc stoel in de kamer deksel van de prullenbak op het aanrecht kruissleutel lag op de trap en lag nu op mijn zoon zijn slaapkamer voor deur ging los kamer naar de keuken ging dicht en open vitrage de lucht in inde woonkamer geklop op het raam en dat ik een blauw oog zag in de keuken help mij als je blieft ik weet niet meer wat ik moet doen met vrinden ijk groet diana

8 jaar geleden

Misschien goed als we die hele religieuze oorlog hier buiten houden? Ik denk niet dat er iemand bij gebaat is.
Dank u.

8 jaar geleden

mag ik vragen of je nog steeds last hebt van ongewenste entiteiten,
laat me even weten misschien kan ik je helpen,


veel liefs

8 jaar geleden

Hallo Bianca

Ik heb inderdaad aardig wat ervaring opgedaan en inmiddels zelf nauwelijks nog last van entiteiten.
Ik wil best kijken of ik jou kan helpen om wat meer in je kracht te staan en met hetgeen waar je last van hebt.
Ik weet alleen niet hoe ik jou op deze site persoonlijk kan berichten en om nou hier mijn email te plaatsen lijkt me niet zo handig ;)
Heb je een idee hoe we contact kunnen opnemen dan laat maar weten.

Liefs Brenda

Nuraya
8 jaar geleden

Al-sihr kunt u meer hierover vertellen ??wat kan je allemaal doen om het te laten verdwijnen??

Kellyvlekkieenbeauty
8 jaar geleden

Hèy ik heb ook last van geesten als ik ga slaapen bij me moeder dan ben ik bang en als ik me deur dicht doe dan gaat tie gewoon weer open terwel er geen raam open staat en ik zie schaduwen op de muur en ik zag een keer een groot witte waas voor me staan ik vin het niet meer leuk en ik heben spullen zien sweefen en ik hoor stemmen het moet echt kappen wand ik ben al 21 en ik ben gewoon bang zo kan ik niet leven Gr Kelly help me ????????

anoniempjexxx
8 jaar geleden

of je maakt ze juist heel boos en het word alleen erger, zou oppassen met wat je zegt

Rachid
8 jaar geleden

Hoi mevr,er is een manier en en de beste manier.

Ik ben zelf een muslim.mischien bent u dat mischien ook niet.maar dat maakt niet uit.

Als u een laptop thuis hebt .ga naar youtube.en toets op die leeg veld.Quran el bakara recitation.dat is een versie uit de heilige boek.en het is in arabische taal.u gaat rust van krijgen.en de slechte geesten gaan voor goed weg.



En laat het horen in uw huis.

En elke dag een andere versie.dan weer naar youtube en toets u quran recitation.

En druk op een foto en dat begint het weer.


En met wil van god gaat het goed komen.dan beloof ik u.

8 jaar geleden
Beheerder

Geesten zijn meestal projecties van jezelf.
Dus eerst en vooral analyseren wat het kan zijn en wat je vooral onderdrukt.
Het heeft geen zin allerlei spreuken te prevelen want dat leidt overdag wel je aandacht af maar in de nacht ben je minder waakzaam.

Jullie moeten niet zo snel aan geesten en entiteiten denken.
Dat soort bijgeloof hoort thuis in de middeleeuwen.

De jacht op geesten of djinns is meer een placebo effect of afleiding van de werkelijke redenen.
Daarom ook neurotisch, symptomatisch te noemen als pseudoniem voor een psychische stoornis of onderliggend probleem.
Bij het oplossen van het werkelijke probleem houden die verschijnselen meestal abrupt op.
Dit komt omdat het onderliggende probleem dan bewust wordt en de energie dan ook vrijkomt uit het onbewuste, waarmee de symptomatische drijfveer verdwenen is.

Zoals ook archetypische en synchronistische verschijnselen ophouden te bestaan, zodra ze de bewustzijnsdrempel overschrijden. Jung heeft hierover meerdere casus geschreven.

Wat je innerlijk onderdrukt kan soms als van buiten komend worden waargenomen.
De primitieve mens zag zijn gedachten letterlijk als van buiten komend.
Daaruit is het geloof in geesten en goden voortgekomen.

Al wil ik niet bestrijden dat geestverschijningen kunnen voorkomen.
Maar die moeten niet als een a priori worden gesteld.

Het komt weleens voor dat iemand een paranormale verschijning ziet maar waarom zou die kwaadaardig zijn?
Meestal is het de angst voor het onbekende die de spoken doet toenemen.
Daar zal geen heilig boek tegen helpen.

Wijwater en spreuken reciteren is een vorm van magisch denken.
Over het algemeen zijn er heel gewone en logische verklaringen voor te vinden.
Pas als dat allemaal uitgeput is kun je eens gaan denken aan iets bijzonders.

Iemand die veel chaotische energie om zich heen draagt roept ook chaotische verschijnselen op.
Het voer voor geesten is rusteloosheid en angst.

Daarmee heb je een bruikbaar handvat.

Duiveluitdrijvingen zijn uit de tijd.
Al houdt de exorcist van het Vaticaan vol dat het wemelt van de duivels maar dat is dan ook zijn broodwinning.

Hier kreeg ik weer een reclame binnen van Professor Kweetnietveel de zoveelste uit Afrika die alles in een handomdraai voor je kan oplossen. Deze lieden winnen hun brood met het voeden van wanen en illusies.
Maar dat was voor priesters en afgodendienaren hetzelfde.

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat meestal ook zo.

Al Baqara, ofwel de Koe, bestaat uit maar liefst 286 verzen die als los zand aan elkaar hangen.
Ieder moet maar geloven wat hij wil, maar ik betwijfel of het enig effect heeft op geesten.
Het lijkt mij meer een vorm van brainwashing om de hele dag naar onbegrijpelijke teksten te luisteren.
Zoals de christelijke wereld voorheen potjes Latijns prevelde en wijwater sprenkelde om de demonen te bezweren.
Blijkbaar begrepen die hun moers taal niet meer.
Het valt daarbij ernstig te betwijfelen of ze ooit Latijn of Arabisch gestudeerd hadden.

Zie verder
[www.google.nl]



6 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.

BunyaminLol
8 jaar geleden

HeyHoii, ik ben een jonge van 14 die veel ervaring heeft met geeste en shit.. Ik kan (wil) jullie helpe/tips geve maar.. ik weet niet als de Christene onder ons dit wel geloven.. Bij de Islam is de Koran de sleutel tot alles, ons boek is onze sleutel tot het paradijs, aan een kant is dit nu ook voor de Christene onder ons, ik kan jullie een tip geven een nu spreek ik uit ervaring , Volg wat er in je boek staan, de Bijbel/Koran/Tora.. is voor de meeste de sleutel tot alles.. dus kort samen gevat, lees je boek en hou je met je geloof bezig ipv andere shit.. ik hoop dat jullie hier iets me zijn.. heb er zelf echt ervaring me dus hoop echt dat jullie er iets me zijn! Hoop van wel????

fijne avond nog verder x

met vriendelijke groet, Bünyamin

BunyaminLol
8 jaar geleden

Heyy, wou nog eventjes iets kweit.. dit is voor de mense die bewere dat dit probleem niks met geloof heeft temake.. veel onder ons zijn (super)gelovig dus geloven ze ook dat god hun zal helpe in zo'n probleem.. de gelovige onder ons, denken dat god zal helpen in zo'n situatie misschien gelove sommige er niet in maar hey, proberen is gratis? ;) ik zou t probere! Ik hoop echt dat ik iemamd hierme en met mn vorige berichtje kon heloen want ik weet hoe erg t is..

Met vriendelinke groet, Bünyamin





Deze discussie is gesloten.