Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dromen uitleg

Mies
7 juli 2010

Ik heb echt zo'n rare droom gezien. Alles ging door elkaar. Ik kwam van de ene scene in de andere scene terecht. De eerste kamer waar ik kwam lag heel het bed vol met chinezen die op sterven lagen. Ze waren helemaal grijs van kleur en riepen mij om hulp. Ik was echt enorm bang. Toen ik uit die kwamer kwam zag ik mijn dochter van 15 maanden die door iets was aangevallen heel haar hoofd zat vol met diepe krouwen en haar ogen vielen hemelaal weg in haar gezicht en het pus kwam eruit lopen. Net zoals je ontstoken ogen hebt. Ik kon het niet aanzien. Het speelde zich af in het huis van mijn ouders. Nadat ik mijn dochter zo had gezien vluchtte ik naar beneden en deed ik de deur op slot. Zodat niemand van boven naar beneden kon. Daarna ging gelukkig mijn wekker.

Wat zou deze droom betekenen?

merle
12 juli 2010

zolang die man niks doet moet jij ook proberen niets te doen er gebeur immers toch niets??
probeer eens een keer een foto te maken van iedereen die je kent en vergelijk deze dan met de man ik je droom
het kan helpen erachter te komen waar je last van hebt.
die doos verteld je ook dat je nergens heen hoeft en dus niet bang hoeft te zijn voor die man.
de doos beschermt je. droom een beedje verder mischien gebeurd er wat fijns.
zo niet laat het hier dan weten

Niecol
16 juli 2010

hee, ik heb wat gedroomt, ik weet niet wat het betekend. ik hoop dat je me kunt helpen.

we hadden een paard genaamd Ken,
op een dag was hij gewond en mensen wouden hem kosten wat kost kopen,
het waren vage mensen ik ik vond die mensen eng,
hij was zo gewond dat hij heel heel heel moeilijk kon lopen met veel pijn gespaard,
die mensen hadden veel geld over voor het paard.
mijn vader wou hem eerst weg omdat hij veel geld op bracht.
maar ik wou hem NIET kwijt!
op een gegeven moment zijden de mensen die het paard wouden kopen 'je moet het paard wassen. ik dacht dat moet niet goed zijn in dit koude weer ze willen hem mischien nog zieker maken..
toen haalde ik in mijn droom een deken op om het paard wat warmer te krijgen.
na een tijdje paard voelde zich beter door de warmt.
en toen ruilde ik het handoek omdat er veel teken op zaten.
die mensen hadden nog meer geboden voor het paard.
papa zat te twijvelen
uit eindelijk mogt ik hem houden maar dat ik vaak naar Ken moest toe gaan/en goed verzorgen.
toen werd ik wakker.

18 juli 2010

goeie middag.
heb een droom.
de laatste tijd croom ik veel van me ex dat hij bij mij terug komt want hij en zijn ex hebben ruzie .
hij komt dan met zijn tas bij me deur staan.
kan ieman me zeggen wat het in houdt

20 juli 2010

Hoi allemaal,

wie kan mij vertellen wat deze droom betekend.

Ik droom de laatste paar nachten dan ik gegrepen/ontvoerd word door een man (weet niet wie het is ken hem niet)
En terwijl dat gebeurt roep ik om mijn vriend om mij te redden. Hij komt uiteraard naar me toe om me te redden
maar het lukt hem niet om mij te redden midden in het gevecht stopt ie en zecht tegen me

nee nee het lukt me niet nee.
en dan loopt hij weg
daarna schrik ik wakker

ik weet niet wat het kan betekenen
vind het zo raar wie kan mij hier mee helpen en / of heet een soort gelijke droom gehad

Groetjes SaRiEnTjE

ninalove
21 augustus 2010

hallo ik ben een meisje van 14 jaar
en als het kan zou k wel graag uitleg hebben over mijn dromen
ik droom nu al meer dan een maand, elke nacht maar weer dat mijn ouders overlijden in het verkeer.
Op de moter, fiets, lopens of in de auto
en elke morgen dat ik wakker word heb ik gehuild..
heeft dit een betekenis?
want ik sta overal open voor

Groetjes Nina

21 augustus 2010

Nina,

Je bent erg vang dat je ouder komen te overlijden,
je zou dan zonder hen verder moeten.
En dat zie je niet zitten.

MvG DiscoverDreams

Rickie
31 augustus 2010

Hallo,
Heb afgelopen nacht de volgende droom gehad...
Ik zat op een veranda aan een strak blauwe heldere zee met ver uitzicht op kleine tropische eilandjes in de verte met palmbomen en mooie stranden.
Toen kwamen er mensen voorbij zwemmen samen met dolfijnen die vrolijk door de lucht heen sprongen.
Naast mij was mijn tante die ook het water in dook.
Ik bleef op de veranda en achter mij stond een boek op een standaart en ik dacht... ik wil ook wel het water in... maar het boek dan?
Toen werd ik wakker...
Wat kan dit betekenen???
Alvast heel erg bedankt want deze droom was zo duidelijk en daardoor houd hij mij erg bezig!
Greetzz, Rickie.

Romy
6 september 2010

Ik heb een aantal keren gedroomd over aquarium/terrariums die ik op een verlaten plek in huis had staan en dus helemaal was vergeten dat ik die uberhaupt ook had. Ik wordt dan geconfronteerd met het feit dat al die beesten vissen/slangen (ongedierte) zich oneindig vermenigvuldigd hebben en de bakken er heel erg vies en verwaarloosd uitzien. Ik raak dan helemaal in paniek want ik wil al dat ongedierte uit mijn huis hebben maar weet niet waar ik moet beginnen met opruimen..... ALs ik dan weer wakker wordt ben ik ontzettend opgelucht dat het maar een droom was. Wat kan dit betekenen?

Anoniem..
20 september 2010

Hoi ik droomde afgelopen nacht;

Ik was met een klein meisje in een groot huis en daar hoorden we in een keer een kabaal vanaf de zolder leek het wel dus we liepen omhoog via de trappen toen kwamen we uit bij de zolder trap die je eerst naar beneden moest halen met behulp van een stok dus we deden dat en het meisje stond achter me te snikken, ik maakte hem open en er kwam allemaal stof uit. We liepen de trap op en staken onze hoofden er boven uit en keken in het rond er was niks in de hele kamer, helemaal niks (nu herinner ik me dat ik de laatste dagen meer dromen heb over die zolderkamer?) we liepen weer naar beneden en deden alle ramen,deuren & gordijnen dicht omdat we allebei een akelig gevoel hadden. We gingen als laatste naar de badkamer zij deed het rechter raam dicht en ik keek even in de spiegel en daar was it. Ik sloeg de spiegel kapot en ze keek me vol verbijstering aan net alsof ik een spook had gezien. Ik zei dat het niets was en we gingen verder, aangezien we klaarwaren met alle ramen etc liepen we naar de keuken om ons zelf te ‘bewapen’. Toen was ik in een keer in de les Duits in d04 en Manon en ik waren een vecht spelletje aan het doen en meneer nogwattus ? vroeg of hij ook mocht meedoen en zei nee sorry kan niet, en Manon lachte als een clown, en ik keek haar met grote ogen aan en in een keer was ik bij de buren en belde ik aan, de schoonmaakster deed open en lachte ik rende weg en keek op mijn horloge ; 7:50 en dacht shit ik moet naar school en ik fietste naar school op mijn fiets en reed langs de herten boerderij waar alle herten mij helemaal aan het raar aankijken waren. Aan het eind van de herten boerderij liep een groot hert los en liep naar mij toe en ging voor mijn fiets staan en zei ; je mag er niet langs en ik riep maar ik moet naar school en hij duwde me van mijn fiets af en begon tegen me aan te lopen duwen ik schreeuwde en in een keer reed daar een meisje langs die ik ken (naam doet er niet toe) en ik schreeuwde tegen haar fietsen! En sprong bij haar achterop het hert rende achter ons aan en hij gaf het op, verderop bij de watertoren stond een hele groep mensen en we keken elkaar aan en ik zei ; nee niet weer he. Dus we waren daar en vroegen wat is daar aan de hand? En ze zeiden ; sssssst. Ik keek en daar zat een clown ballonen op te blazen dus ik gilde me kapot en ik kon rennen op me voeten en handen zoals een hond en ik rende over de sloot heen en iedereen lachte zoals een clown en ik viel op de weg, ik rende naar de andere kant van de weg en stond daar vol zweet te hijgen dus ik keek naar de groep mensen daar en die waren verdwenen , ik keek naar het eind van het fietspad waar ik opstond en er kwam een fietser aan gefietst en met zon lachje waar bij je de rillingen kreeg ; huhahhihihihaha toettoet met zijn neus en hij stond 4 meter van me af ofzo en gooide zijn fiets meters de lucht in en die was weg, hij rende op me af en ik gaf hem een stomp en we waren aan het vechten op de weg en ik had hem vermoord en zijn keel omgedraaid en liep naar de groep mensen toe en keek naar mijn horloge en er stond kwart voor 9 op en de moeder van een hele goede vriend en een hele goede vriend, die goede vriend en ik zeiden ; we zijn al te laat en nu zijn we opgeschreven als spijbelen .. dus ik zei ik kan school wel opbellen dat we waren aangevallen door een hert en dus ik kijk in mijn tas of ik nog een pw blaadje ofzo erin had want die moest ik hebben want daar staat het nummer van de school natuurlijk op en die moeder lachte en ik was bewusteloos. Toen werd ik wakker in een kamer en ik had allemaal haken in me mond die me mond uittrok en ik was vastgebonden aan een stoel en toen hoorde ik iemand zijn voetstappen en ik zag een vage schim en ik voelde een messensteek .

Angeluna
20 september 2010

Op een begravenis, deed de overleden man in z'n doodskist de ogen open, lachte met me, keerde zich op z'n linkerzij en sliep in met een tevreden glimlach op z'n gezicht.

dromenkenner
26 september 2010

het feit dat je droomt dat je vriend vreemd gaat, is meestal een gevoel van onzekerheid in je relatie en in je eigen kunnen..

Vergeet niet dat dromen er ook zijn om mensen op te fucken in hun dromen je weerspiegelt meestal je eigen angsten

Reza
29 september 2010

Jammer dat het zo lang geleden is.. Ik heb toevallig een tijdje terug ook zo'n droom gehad.
Nou weet ik dat tanden uitvallen e.d. vaak inderdaad niet echt positief is.. En die heb ik in het verleden wel gehad. Alleen vandaar dat ik reageer.. Laatst droomde ik iets wat leek op jouw verhaal, ik voelde in mijn mond dat er een tand afbrak... toen hield ik mijn hand op en er viel geen tand uit, maar stukjes rode steen. En toen ik ging kijken met een spiegeltje zag ik geen gat.. (het was trouwens m'n hoektand) Maar er zat een baby-hoektand. Heel vreemd.
Maar over dat er stenen en dergelijke uit je mond kjomen kan ik niets over vinden.
Misschien weet jij in middels wat het kan betekenen..?

Reza
29 september 2010

@ Romy
Er is iets in jezelf waar je meer aandacht aan had moeten besteden.. Je huis staat voor je onderbewustzijn, wie je bent. Verborgen kamers of ruimtes zijn de verborgen delen van jezelf. Als daar iets is wat verwaarloosd en vies is betekend het dat je daar iets aan moet doen. In feite confronteer je jezelf ermee.. Als het een terugkerende droom is betekend het dat het nog steeds niet is opgelost.
Sucses met de schoonmaak! :)

8 oktober 2010

Mijn droom begint zo:
's avonds onderweg kwam ik de man tegen waarmee ik reeds eerder mee gedate heb. Helaas ben ik niet "zijn dekseltje". Ik stap bij hem in de auto en plotseling is alles goed tussen ons, hij neem me mee naar zijn huis en vraagt of ik die nacht wil blijven... Ik zeg dat ik dat niet kan, dat ik terug moet naar huis naar mijn 2 kinderen die daar rustig liggen te slapen en dat hij me dus terug moet brengen later op de avond...... Onderweg komen we langs een zandverstuiving, daar hebben mijn kinderen, die er dus plotseling ook bij zijn, en zijn zoon samen in het zand gespeeld ze zitten er helemaal onder, overal zand. Ook hebben ze gespeeld met de hond, een klein hondje. Plotseling gaat de hond er vandoor, maar even later vinden we hem weer terug en gaan we in de auto door naar zijn huis...... Daar binnen gekomen in de hal, schoenen uit, jassen uit, even wachten tot het alarm uitgeschakeld is en we kunnen de woonkamer in. Zijn zoon is inmiddels naar boven naar zijn slaapkamer gegaan. Wanneer ik de woonkamer in loop, zitten er 2 voor mij onbekende dames op de bank, hier kijk ik een beetje van op. Ik dacht nl. dat we alleen zouden zijn in zijn huis. Vlak daarna stroomt plotseling het huis vol met allemaal voor mij onbekende mensen, mannen en vrouwen. Het lijkt wel een soort van netwerk bijeenkomst. Mijn "vriend" is druk in de weer met drankjes en aan het koken, krijg ik totaal geen aandacht van, en ik wordt overspoeld door een gevoel van "alleen zijn" of "in de steek gelaten" weet niet zo goed wat ik moet tussen al deze voor mij vreemde mensen, maar die hem juist allemaal wèl kennen. Er wordt eten op een buffet geserveerd en na elke gang gaan er mensen weg.... Ondertussen heb ik, op het plekje waar ik stond, contact gelegd met een aantal mensen om mij heen, die vroegen wat ik daar deed, en wat voor werk ik doe........ Tijdens dit gesprek werd mij duidelijk dat de mannen die hier aanwezig waren allemaal of een eigen bedrijf of binnen een bepaald bedrijf een topfunctie bekleden en ik heb met deze mensen contact gegevens uitgewisseld..... Ook mijn kinderen zijn nog steeds aanwezig, alleen op een gegeven moment ben ik mijn zoon kwijt, maar hoor ik van mijn dochter dat hij met zijn vader boven in een slaapkamer aan het spelen is (ik ben gescheiden, en omgang met ex gaat zeer moeilijk) weer wordt ik overvallen door een soort angst. Wanneer de maaltijd is afgelopen en bijna iedereen weg is wordt er opgeruimd en aan de grote tafel nemen 4 vrouwen plaats geheel in zwart gekleed, zwarte make-up, lipstick en zwarte haren. Ze gaan tegen over en rechts van mij zitten, aan mijn linkerkant heeft mijn vriend plaatsgenomen.......

ik zou graag willen weten wat deze droom betekent.

hansje
10 oktober 2010

hoi,
ik heb afgelopen nacht het volgende gedroomd:
ik liep door een tentenkamp waar allemaal van die trebuchet staan die ergens over de heuvel gooiden, op die heuvel werd gevochten. Toen ik daar heen liep werdt ik ontvoerd.
Even later werd ik wakker in een gootsteen toen ik iemand hoorde praten iets over dat hij mijn broer(terwijl ik alleen een zusje heb) was en dat hij mij wou vermoorden. Daarna ging ik een soort missies doen en moest ik door een rivier met krokodillen zwemmen die mij bijna te pakken hadden, maar net niet. En toen (ik weet niet meer hoe precies) zat ik met die ene te vechten die zei dat hij mijn broer was, uiteindelijk heb ik wel gewonnen.
wat betekent deze droom????
gr. Hansje

MarissaKomkommers
15 oktober 2010

Kan iemand mij vertellen wat dit betekend??

Ik droomde over mijn schoonzus en haar vriend, dat ik daar op bezoek was.. best een lange tijd was ik daar, volgens mij meerdere dagen. Ik smste toen mijn vriend of hij me op wilde halen en ineens was de vriend van mijn schoonzus mijn vriend, en bleek hij dat al die tijd al te zijn zonder dat ik dat had gemerkt. Even later zag ik de vriend van mijn schoonzus weer ergens anders, op een markt, en dacht dus dat dat mijn vriend was maar hij zei nee hoor ik ben (naam) dat zie je toch wel??? en ik kon gewoon niet zeggen of hij het nou was of mijn vriend

(in het echt lijken ze niet op elkaar)

Tatjana
18 oktober 2010

Hallo,

Ik heb laatst gedroom over dat ik een kamer binnen liep waar mijn schoon zus aan het koken was. Zij was groeten aan het koken en wou mij koken laten leren. Ik was een beentje jaloers op haar en zei in mijn gedachte wat mooi en goed kan ze koken. Daarna verliet ik de kamer en ben ik naar andere kamer geweest waar gekookt en kant en klaar rijst in overschotel in de oven aanwezig was. Dit maaltijd was kant en klaar aanwezig en ik hoefde niks klaar zetten. Tussen de rijst korrels ook gele korrels aanwezig waren.

Kan een iemand mij vertellen wat oven en rijst in oven betekent. Ik ben van plan om naar buitenland te immigreren en poosje bij mijn broer en zijn vrouw wonnen tot dat ik een huis en baan heb.


Groetjes,

Tatjana

xMARYx
19 oktober 2010

Hallo Tatjana,

Jouw droom bevat een aantal thema;s die vaak in dromen voorkomen:

* Groente
Deze staan symbool voor de behoefte aan spirituele voeding. Het feit dat jou schoonzus deze aan het koken is kan er op wijzen dat zij deze behoefte voelt. Aangezien je schoonzus jou wil leren koken in je droom, lijkt het me echter aannemelijker dat jij deze behoefte voelt en jou schoonzus jouw gids kan tijdens jouw zoektocht naar spirituele voldoening.

* Keuken
De keuken staat symbool voor behoefte aan warmte en spirituele geborgenheid. Wederom kan dit verwijzen naar jou eigen verlangen en de onderbewuste hoop / verwachting dat jouw schoonzus hier een rol in zal spelen

* Rijst
Rijst symboliseren succes, voorspoed, geluk, vruchtbaarheid en hechte vriendschap. Wellicht heeft dit ook te maken met jouw verwachtingen m.b.t. het intrekken bij je broer en schoonzus. Dromen dat je rijst aan het koken bent wijst erop dat nieuwe verantwoordelijkheden je veel plezier op zullen leveren. Het feit dat jij in je droom te maken hebt met kant-en-klare rijst kan op de volgende manieren worden uitgelegd: je verwacht dat succes, geluk en hechte vriendschap aankomen waaien zonder dat je hier zelf iets voor hoeft te doen, je probeert nieuwe verantwoordelijkheden af te schuiven of je krijgt zijdelings te maken met vruchtbaarheid (plannen voor gezinsuitbreiding bij je broer en schoonzus).

*Geel (de kleur die in je droom terugkomt in de vorm van rijstkorrels)
De kleur geel kan zowel positief als een negatief worden uitgelegd. Geel kan symbool staan voor intellect, geluk, harmonie en wijsheid, maar ook voor lafheid en ziekte. Dit hangt nauw samen met jou algemene gevoel m.b.t. deze droom. Ik vemoed dat het dromen over geel in jouw geval te maken heeft met de angst om knopen door te hakken en definitieve beslissingen te nemen, aangaande jouw voornemen om naar het buitenland te gaan. Dit zou te maken kunnen hebben met een eventuele onbewuste angst voor de consequenties die het heeft als je bij je broer en schoonzus intrekt (zul je je jezelf daar warm en geborgen kunnen voelen? wordt je geen derde wiel aan de wagen? verstoor je hun geinsgeluk niet? enz.)

Bovenstaande is slechts de invulling die ik heb gegeven aan de veel voorkomende symbolen in jouw droom. Ik zou het leuk vinden om te horen of je hier iets in herkent.

Groet,

Mary

Femke
21 oktober 2010

Hallo...

Ik zou heel graag uitleg willen over mijn droom.
deze heb ik nu al een keer of 4 op dezelfde manier ervaren.

Ik Rij met mijn 2 kinderen in de auto,en moet dan uitwijken.
Raak dan te water.
Vervolgens loopt de auto vol water,en krijg ik mijn kinderen niet los.
Uiteindelijk kom ik zelf uit de auto en zwem...en zwem...
er komt dan geen eide aan...vervolgens merk ik dat ik onder ijs zwem...
Zie dan een lichte plek...en zwem erheen en kom dan ongedeerd uit het water.

schrik dan wakker en kom dus vervolgens niet meer in slaap omdat ik zo naar gedroomd
heb.en het voelt ook heel echt.

Zouden jullie mij kunnen helpen..?...wil graag weten wat het betekent
en hoe ik er eventueel vanaf kom.
alvast heel erg bedankt.


Groetjes Femke...!

xMARYx
21 oktober 2010

Hallo Femke,

In deze droom lijken de symbolen mij ondergechikt aan het gevoel dat de droom bij je oproept. Het thema van de droom is naar mijn gevoel vrij duidelijk. Je voelt je machteloos (in eerste instantie doordat je jouw kinderen niet uit de auto kunt krijgen en vervolgend doordat je onder ij zwemt).

Is het mogelijk dat je je in het dagelijk leven ook machtloos voelt (over bijvoorbeeld de veiligheid en het welbevinden van je kinderen)? Heb je het gevoel dat er dingen in je leven (of dat van je kinderen) gebeuren waar je geen invloed op kan uitoefenen? Of heb je in je dagelijks leven te maken met een dillema waarin je een keuze moet maken waarbij je jezelf of een ander telleur zal moeten stellen?

Het eind van je droom waarin je ongedeerd het water verlaat kan er op duideln dat je na een moeilijke periode een uitweg zal vinden om een een lastige / vervelende situatie op te lossen.

Zou je willen reageren op bovengestelde vragen, zodat de eventuele reden van je droom duidelijker wordt?

Alvast bedankt!

21 oktober 2010

hoi femke,
water staat zeker voor emoties en gevoelens. De auto staat voor je eigen persoonlijkheid. Je 'verdrinkt' dus eigenlijk in je eigen emoties. het thema is je kinderen. zwemmen staat voor het onderzoeken van je emoties en gevoelens. Dat je het gat (uitweg) ziet en daardoor heen gaat is een gunstig teken.
Is er iets waar je mee worsteld mbt je kinderen? zolang je blijft 'zwemmen' zal deze droom nog wel terug keren omdat je nog zoekende bent. niets mis mee, het is een leer proces. het heeft echt met gevoel te maken, probeer een stapje afstand te nemen en eerlijk aan jezelf te vragen wat vind ik moeilijk? het gaat om jou niet om je kinderen.
succes!

liefs Dreamer Mel

Femke
29 oktober 2010

Halloooo.....

Ik heb wel vroeger veel vervelende dingen meegemaakt.
En heb mischien wel altijd gedacht dat het normaal was,dat rottige dingen gebeurde.
Ik heb mijn leven nu wel heel goed op de rails,en alles lijkt ons voor de wind te gaan.
Dat beangstigdt mij een beetje.Heb altijd wel het gevoel van wanneer gaat er weer iets mis...?
Kan toch niet zijn dat er nu nooit niks vervelends meer gebeurdt.
Ik heb dus inderdaad hele grote angst dat er iets met mijn kinderen gebeurd.

Heel veel dank alvast.

Groetjes Femke

jean-patou
29 oktober 2010

dag femke,

je bent nog steeds te veel bezig met je verleden en dit uit zich in je dromen en wel in de vorm voor je angst om je kinderen. femke waar je bang voor bent ga je ook creëren. je leeft niet in het nu, maar in het verleden, de toekomst en hoe het zou meten zijn. de kinderen behoeven niet je eigen stoffelijke kinderen te zijn. een mens bestaat uit een aantal persoonlijkheden en de kinderen die angstig zijn de nieuwe situaties die als het ware worden geboren en die kunnen het leven nog niet aan.

Tatjana
29 oktober 2010

Beste Lezer,


IK heb laatst gedroomd dat ik snel ergens ging lopen. Ik liep een lange hal binnen. Aan de rechter kant heb ik een deur van een kamer geopend. Daar heb ik een bruiloft cake gezien. Het bestond uit verschillende lagen.Het was niet versierd en was niet bedekt met slagroom of andere versieringen. Het was kant en klare cake en alleen. Enige ding die ontbrak was versieren en kleur geven. In mijn gedachte zei ik tegen mezelf dit is niet goed, want ik ga dit taart niet stelen (paar keer heb ik herhaald). Toen liep ik andere kamer aan mijn linker zijde binnen. Mijn oudste zus riep me en zei tegen mij je hebt gelijk de andere taart die je net gezien hebt wil je niet stelen. Ze was zelfde cake precies aan het bakken, alleen niet helemaal klaar. Ze had wel de bovenste top van de cake klaar gemaakt. Ik ging meteen stukje van de top eten en vond ik het lekker. Toen liep ik wel verder de kamer in en zag een zwarte koffer open op de grond gelegd in een donkere kamer.

Los van het droom ik zit nu tussen twee keuzes, ik wil verleden achter rug hebben. 6 Jaar lang van iemand heb ik gehouden, maar het ging iedere keer mis. Nu wil ik gewoon door gaan met mijn leven en heb ik laatst iemand leren kennen. Andere ding, de koffer die in de droom in die ene kamer lag en zwarte kleur had (de ene kamer in realiteit haat ik gewoon, want in mijn jeugd heb ik erg slechte herinneringen aan had).

Mijn vraag is wat betekent stellen en vooral een taart. Kan een iemand mij helpen met uitleg van deze droom.

Groetjes,

Tatjana





Deze discussie is gesloten.