Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over verborgen spel

1 september 2014

Vannacht heb ik heel veel gedroomd, maar het is mij te zwaar om alles te schrijven.. Ik ben buiten, zie veel water met spinnen en ook een zak chips.. Ik eet wat chips uit de zak en zie als ik het op heb dat er twee dode spinnen in de zak zitten en was bang dat ik ook spinnen had opgegeten.. Ik zag een fiets waar een jonge met mijn ex voor hem samen op de zadel gaan zitten.. Ik zie alleen de vagina van mijn ex en zie dat de vagina volledig onder de wratten zit.. Dan ben ik in het donker in een soort van oude schuur met meerdere jongens.. Dit waren jongens die ik van anderen ken in verhalen dat deze jongens behoorlijk dominant en kwaadaardig zijn.. Dan zie ik mijn sokken buiten liggen en zeg tegen de jongens “pak mijn sokken snel”, maar dan loopt er een knaag dier die de sokken pakt en deze meeneemt onder de grond.. Dan gaat de droom verder in twee lagen.. De ene laag is de droom zelf en de andere laag is een geheim spel.. De jongens kleineren mij en één van de jongens kijkt naar mijn lichaam zeggende “en jij denk dat je met dat lichaam sterk bent” en doet heel erg uit de hoogte alsof ik niets ben, maar als ik naar mijn lichaam kijk zie ik dat ik zwak ben.. Tegelijkertijd in de tweede laag van deze droom hadden alle jongens en mijn ex meegespeeld in een spel waar ze niets van wisten en ook niet mogen weten.. De uitkomst van dit spel heeft er voor gezorgd dat de jongens en mijn ex nu dood gaan, wat anders niet mogelijk was geweest..

Groetjes,
Jeroen



1 keer bewerkt. De laatste keer was 1 september 2014 door streamteam.