Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat moet ik met deze droom

29 juli 2014

Hallo,

Ik heb een paar maanden geleden een heftige flirt gehad. Dit was het foute moment dus is daar een punt achter gezet. Ik ben lekker verder gegaan met mijn leven. Alleen sinds 2 weken droom ik elke nacht dat hij terug komt. De draad word op gepakt en gaan genieten. De droom speelt zich ook echt af in het hier en nu. Alle mensen en de situaties alles komt zo echt over. Wat moet ik hier mee doen. Ik ben in de gelegenheid hem op te zoeken maar weet niet of dat slim is. Misschien is dit wel de echte verwerking. Wie kan mij helpen?

Llink
3 augustus 2014

Ik denk dat jouw droom weergeeft wat je 'stiekem' graag zou willen. Waarschijnlijk heb je in zekere mate genoten van de flirt, hoe verkeerd het moment ook was. Het kan ook zeker een stukje verwerking zijn. Gezien (het gebrek aan) symboliek denk ik dat je hier niet te maken hebt met een voorspellende droom. Ik ben bang dat je droom je niet gaat helpen bij het maken van de juiste keuze. Volg je hart, maar raak je verstand niet uit het oog. Succes!