Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom met mijn ex

9 jaar geleden

Hoop dat iemand mij met deze droom kan helpen.. Ik zie veel visioenen, beelden, dromen en energieën, zowel in mij zelf als in de lucht, natuur en mensen, in beelden die naadloos op elkaar aansluiten.. Vind het wel leuk, maar begrijp niet waarom en schrijf het zo nu en dan op..

Vannacht in een droom had ik een relatie met mijn ex en stond met haar in een winkel.. Weet niet wat het voor winkel was, maar wel dat er een mooie goddelijk naakte vrouw achter de kassa stond.. Mijn ex had mijn portemonnee aan die vrouw gegeven voor een betaling en ik zie dat de vrouw een penis had.. De goddelijk vrouw had mijn portemonnee, zodat ze de betaling zelf kon verrichten.. Mijn ex pakte haar penis vast en de penis werd enorm groot/stijf.. De penis van die vrouw was als een perfect mythologische fallus, alsof het met de oertijd te maken heeft.. Ik zeg tegen mijn ex “nu ga je al weer vreemd of niet”, omdat mijn ex in het verleden enorm veel vreemd is gegaan.. Mijn ex zegt “nu niet” terwijl ik in een caravan zit.. Ik rijd in een onbekende plaats en dacht dat ik de weg kwijt was, maar dat blijkt niet zo te zijn.. Dan rijd ik richting een kanaal en voel dat er ook een jongen richting het kanaal reed maar dan op laag niveau.. Ik dacht te voelen dat die jonge zo het kanaal in reed en dus met de auto vast in het water zat.. Dan kijk ik van boven af en zie dat er beneden naast het kanaal een weg is en de jonge gewoon op de weg rijd.. Ik rij ook in een auto op de weg langs het kanaal, maar dan op een hoog niveau.. Wij gaan samen naar links en de weg is recht.. Ik rijd links op hoog niveau en de jongen rijd rechts op laag niveau.. Wat wel vreemd is dat ik mijn ex nog niet één keer in deze droom heb gezien..

Groetjes,Jeroen



5 keer bewerkt. De laatste keer was 9 jaar geleden door streamteam.