Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Derde Wereldoorlog

Cindytjuhh91
26 juni 2013

Een poos geleden had ik een levensechte droom over de Derde Wereldoorlog. Het begon gewoon vlakbij huis, bombardementen via gevechtsvliegtuigen. Konden nog net genoeg spullen inpakken in de auto om te kunnen vluchten en overleven. Mijn gevoel zei dat we absoluut niet naar België moesten vluchten. We moesten via Duitsland naar Zwitserland zien te komen. We konden niemand in Duitsland vertrouwen ivm infiltranten, overlopers en dergelijke. We brachten lange dagen door in de bossen in Duitsland, omdat we ons tussendoor schuil moesten houden. Ook uiteindelijk bombardementen in Duitsland, dus was moeilijk om in Zwitserland te komen, maar uiteindelijk is het gelukt. Nederland was inmiddels platgebombardeerd en de mensen die naar België waren gevlucht zijn in de val gelopen en van die mensen is nooit meer wat gehoord.

Ben benieuwd wat jullie van deze droom vinden.

Wizard502
17 augustus 2013

Hallo Cindy,
Toevallig heb ik veel toekomstvoorspellingen gelezen van een x-aantal helderzienden die een derde wereldoorlog voorspeld hebben. Ik moet toegeven dat ik het eerst niet al te geloofwaardig vond. Ik vond het wel interessant en ach ja... het zal ook allemaal wel dacht ik. Maar nu ik me er echt goed een tijdje in verdiept heb, begint de twijfel wat toe te slaan. Want stel dat het toch allemaal uitkomt? Ik ben er echt van overtuigd dat als deze oorlog komt, dit niet heel ver weg is in de toekomst- of het komt hopelijk helemaal niet uit (laten we het laatste hopen). Het is een van de twee. En wat ik van jouw droom vind? Die is zeker niet vreemd of ongeloofwaardig als ik die naast een aantal andere voorspellingen leg. Maar of het een echte voorspellende droom was die uitkomt als werkelijkheid? En staat de toekomst vast? Ik zou het echt niet weten. Maar er zijn een aantal "zieners" geweest- de meesten liggen allang onder de groene zoden- die er van overtuigd waren dat deze oorlog zeker komt. Lees maar eens over de voorspellingen van Alois Irlmaier, Der Waldprophet Muhlhiasl, Sepp Wudy, Jozef Kugelbeer, de Zuid-Afrikaanse ziener Van Buuren enz. En wat kunnen wij eraan doen om dit eventueel te voorkomen? Waarschuwen? Ze zullen ons voor gek verklaren. Eigenlijk zou Europa zich beter kunnen herbewapenen. Maar ach...waarom- er is toch geen dreiging? Er zijn een paar dingen die steeds weer terugkomen in deze voorspellingen: Het komt onverwacht in een tijd dat amper iemand naar de kerk gaat. Deze aanaval komt plotseling vanuit Rusland na een Communistische machtovername. Maar mischien is het beter dit allemaal niet te lezen ivm je gemoedsrust. Ik wou eigenlijk dat ik dit nooit gelezen had, maar goed. Ik weet ook niet of het allemaal uitkomen gaat. Bedankt voor het delen van je droom.
Mvg
Wizard502

hoeftniet
21 augustus 2013

Eergisteren een soort gelijke droom gehad. Was aan het bellen met een vriend en zie een object neerstorten in een flat. Ik rende er naartoe om gewonden te redden. Opeens brak er chaos uit, helicopters en drones schoten op alles en iedereen. Het was erg realistisch, maar gek genoeg bleef ik heel kalm en bleef ik gewonden helpen door ze naar een veilige plek te slepen. De kogels en stenen van instortende gebouwen vlogen me om de oren, maar werd niet geraakt en bleef uiterst kalm. Uiteindelijk verzamelden heel veel mensen in grote gebouwen met meerdere verdiepingen en zag ook veel bekenden. We vochten uiteindelijk terug en 'wonnen' de onverklaarbare strijd. Niemand wist wat er gaande was, maar de helicopters en drones gingen er vandoor.

21 augustus 2013

Eerlijk gezegt verwacht ik wel een derde wereldoorlog... En dan niet pas over 100 jaar ofzo. Heb het er vandaag nog met een vriendin over gehad, en die was het met mij eens.

Toevallig had ik laatst ook zo'n droom, ook erg realistisch, maar niet helemaal geloofwaardig. Ik droomde dat ik dus datzelfde gevoel had van dat er een oorlog aankwam, en ik zocht iemand via internet. Er was een persoon dat ik moest ontmoeten. Ik had hem gevonden, en die persoon gaf me wat ik nodig had om naar Amerika te komen. Hij zei dat Nederland als een van de eerste vernietigd zou worden, dus zodra er iets gebeurde moest ik weg daar. Een paar dagen later begon het, en ik had niet eens tijd om afscheid te nemen van mijn familie. Eenmaal in Amerika hoorde ik dat Nederland was platgegooid met nucleaire bommen. Ik was erg verdrietig natuurlijk, maar ik had een opdracht te vervullen. Ik was een of andere uitverkorene om de aarde te redden. Geen idee hoe dat allemaal zat... Of het gelukt is weet ik eigenlijk ook niet... Ook ergens in de droom was ik een of andere profeet tegengekomen die alleen maar kon praten over de komende oorlog... Best wel gek, eigenlijk. xD

anno233
14 april 2014

Een droom is niets meer en niets minder dan waar je bewust / onbewust zo mee bezig bent door de dag. Het nieuws staal bol van de laatste ontwikkelingen over Rusland en Syrië. Een klein stukje naïviteit er bij en klaar ben je. Er zijn ontelbaar mensen bang dat er atoom bommen gegooid worden, echter geloof ik daar geen moer van! ieder land weet dat zoiets de vernietiging van eigen grond is. Niemand zal ze ooit weer gaan gebruiken! Pure bangmakerij en propaganda.

ben je met bovenstaande bezig? dan is zo'n droom niet gek. En al helemaal niet als je de geschiedenis van WO2 er bij haalt. Want in de tekst van die droom lees ik aardig wat WO2. Zwitserland?? Denk je echt dat Zwitserland weer neutraal blijft in WO3?

Al die dromen is puur geschiedenis gemixt met huidige wereld situaties. Doe daar een stukje angst bij en whoala! top droom!
Bespreek het met iemand die er ook redelijk geloof in heeft en je hebt bijna een sekte! Iedereen geloofd iedereen en je ziet zelf de werkelijkheid niet meer..... Tipje: neem een lekkere bak thee! en ga een stukje fietsen. Droom daar maar over :)

14 april 2014

Tja, of de oorlog ons jezelf. Die kan wel ieder moment ontstaan. Ben je jezelf de hele dag aan het bekritiseren en afkeuren?

smitje
21 juli 2014

2015 EIND JULIE BEGINT DE INVAL IN NEDERLAND DOOR DE RUSSEN

dario
3 augustus 2014

Een derde wereld oorlog,tja zeg nooit..nooit!! Israel zal die zeker wel mogelijk maken,anders dan wel de moslims en of Russen.Wat dan ook met het westen heb ik geen medelijden,met Amerika het minst.Hoeveel wapens en wapentechnologie verspreid europa en Amerika in de wereld,zie zuid amerika waar duizenden arme mensen daar slachtoffer van zijn,en in het midden oosten,,GAZA!!Laat die derde wereld maar komen,ik zeg het is de prijs die de RIJKE landen betalen voor hun Hebzucht!!

Nadine kalsbeek
7 augustus 2014

Hallo allemaal de aarde is een levende organisme wij blanken zijn een soort van parasiet op aarde. Ik denk dat we bewust moeten worden wat wij de niet blanken en de aarde aan doen. Geloof wel in een soort van rechtvaardigheid eens worden we met de zelfde kwaadheid dat wij de wereld geven terug betaald denk ik. Het is echt heel duidelijk dat wij ons zelf zullen vernietigen omdat de arme asielzoekers geen wapens hebben om te de onderdrukking en onrecht te vechten. Wij blanken moeten echt tot inkeer komen anders zijn wij gedoemd onszelf te vernietigen door onze arrogantie. Wij zijn dan ook de enige die in staat zijn de derde wereld te ontketenen. Degene die tot inkeer komen zullen we beseffen en zien dat er beschermde gebieden zijn in de wereld. Zij die om vergiffenis vragen zullen dan ook weg geleid worden voordat het zover is. Een ding is zeker, het zal komen want wij zijn al te ver gegaan en kunnen niet meer terug. Ons planeet word gedwongen zichzelf en de armen te beschermen. Denk hier maar eens over na.

The Lightpoint
12 augustus 2014

Er zijn in elk geval veel tekenen aan "de wanden der wereldtoneel"
dat het niet uitgesloten is dat er relatief binnenkort zoiets op het programma staat.
Maar in de jaren van de koude oorlog is deze 3e WO (net) niet uitgebroken.
Laten we hopen nu ook weer net niet.
Ga maar rustig slapen...
Ai, waar heb ik dat eerder gehoord.
Enfin, sweet drones eeeeh dreams;-)

The Lightpoint

12 augustus 2014

de oorlog kan komen maar ja wat maakt het nog uit er lopen over piekeren of door gaan maakt toch nie uit als de oorlog er komt is
die er zo. Er zal toch nooit vrede in deze wereld zijn altijd draait het om macht, geld, discriminatie en al dat gedoe slaat nergens op maar ja als de oorlog er komt is het toch al te laat om te vluchten of er wat aan te doen en er zullen duizenden sterven het is dom om oorlog te voeren zo roer je alleen de wereld uit en die ontploft ook nog eens je kan het beter laten en afwachten. En die dromen zijn alleen maar dromen of die uit komen zien we vanzelf wel

15 augustus 2014

Ik wens iedereen veel succes!



1 keer bewerkt. De laatste keer was 15 augustus 2014 door Theartoflife.

Rickjeee
31 augustus 2014

ik ben er overtuigd van dat er een nieuwe derde wereld oorlog op ons afkomt.
De afgelopen tijd gaat het steeds achteruit in de wereld. (ISIS, Oekraine en Israel)
ook merk ik dat er ook veel informatie wordt achtergehouden over bepaalde dingen.
Zoals bij de NOS en andere media via de televisie.
Ook zijn de mensen te naïef, veel mensen zeggen 'ach er komt toch geen oorlog'.
Dit is juist het gevaar als mensen zeggen dat er geen oorlog komt dan komt er juist oorlog.
Dit is een beetje raar maar als er wordt gezegd er komt oorlog wordt er met man en macht er aan gewerkt om het te voorkomen.
Ik ben zelf ook zeer bang dat er een atoombom wordt gegooid op Rotterdam.
Aangezien Rotterdam de doorvoer is van alle producten naar de rest van Europa.
Hierdoor is Rotterdam een strategisch punt om te bombarderen of om er een atoombom op te gooien.

dario
2 september 2014

De derde wereld oorlog kan elk moment uitbreken,,Rusland...en als de usa en europa nog meer dommem dingen doen trekken ze hiermee China erbij..

7 oktober 2014

Hoi,

Vanwege jou droom heb ik mij even geregistreerd..
Mijn moeder was hier vanmorgen, en vertelde mij haar droom.
Omdat mijn moeder vaker dingen voorspelt heeft ( alleen nooit in dromen maar visioenen)
Ben ik haar droom in gaan tikken op google..
En zo kwam ik op jou droom terecht..
Jullie droom is exact hetzelfde!!!!

Mijn moeder droomde er ook een datum bij... Heb jij toevallig nog wat meer details, of iets dergelijke..


Groetjes roos

Raisa
30 oktober 2014

Nou ik ben wel benieuwd naar de datum :)

Mouse
10 maart 2015

Termo Nucleaire holocaust.



Wie weet? Binnenkort?

Wimp
11 maart 2015

Schitterend, ik hou van datums, dat getuigt van lef. Natuurlijk zak er ooit nog eens een grote oorlog uitbreken maar niemand weet wanneer.

Die russen zijn laffaards, en zuiplappen. Die zie ik niet direct iets ondernemen.

woefke
15 april 2015

wauw je bent wel een echte held in je verhaal he niemand blijft rustig in een situatie waar er kogels rond je oren vliegen

Not a humanist
18 juni 2015

oh, jaja.... dus alleen de Blanken hebben het gedaan?? geen ander volk op aarde doet gekke dingen? Heb jij een diepe haat tegen blanken??

Ik denk dat jij niet helemaal tof bent, ga eens mentaal hulp zoeken. denk jij maar eens over je eigen mentale staat na.

want volgen mij heb jij iets te lang in de ''zweefteef-wereld'' gezeten met een gestoord extreem links politiek sausje.

Not a humanist
19 juni 2015

@Nadine

Yayigheid
23 juni 2015

het is een visioen.

Just a dream...
10 september 2015

Ik had laatst ook een soortgelijke droom. Was meer een oorlog tussen Oekraïne en Rusland, maar om een of andere reden vocht ik mee met Oekraïne en het zag er niet echt goed uit voor ons... Ik geloof niet zozeer in visioenen, maar deze droom was zo akelig realistisch en is in mijn systeem blijven hangen. De angst was zo echt, ik stond daar met een geweer dat ik amper kon dragen en moest wachten tot de Russen er aankwamen. Het enige wat ik nog kon denken was: dit overleef ik nooit, dit overleef ik nooit... Later in die droom was ik in mijn ouderlijke thuis mijn huisdieren aan het opsluiten in een berghok dat fungeerde als schuilkelder en zag een granaat binnenvallen... Daarna ben ik wakker geworden. Lijkt mij eerder een jeugdtrauma gelinkt aan mijn ouderlijk thuis, maar toch... Een derde wereldoorlog lijkt me zeker niet onrealistisch, maar ik denk nu ook niet dat ik een visionair ben of zo.

Caligula
13 september 2015

De derde wereldoorlog is reeds begonnen en het strijdtoneel is momenteel Syrië en Irak. Nietemin heeft in Rusland een macho de macht zoals ze er in Duitsland ook ooit eentje gehad hebben, niet iemand die een bepaald volk zal viseren, maar wel iemand die ervan droomt om zijn rijk uit te breiden en zijn stem te laten horen. Dan hebt ge nog China en N-Korea, allen communistisch en allen die het niet erg nauw nemen met de mensenrechten van hun eigen bevolking. Komt er nog eens bij dat er een wereldwijde crisis heerst. Voor economische grootheden zoals onder meer China is de beste bestrijding van een crisis oorlog. Ook mogen we niet vergeten dat IS samen met de vluchtelingen naar alle waarschijnlijkheid een hoop strijders mee gestuurd heeft en het zal zo erg worden dat we allen schrik gaan hebben om ergens te komen waar veel volk is.

Schorpioene
29 september 2015

3Dagen geleden droomde ik, dat er ineens veel straaljagers vlogen en vuurden.
het voelde zo echt, ik werd onrustig wakker van.
Niemand neemt dit serieus ben ik bang.





Deze discussie is gesloten.