Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Help me aub, ik ben opzoek naar uitleg!

Christoph
11 jaar geleden

Hallo allemaal

Ik ben Christoph, een 21 jarige jongen en heb onlangs een bijzondere droom gehad. Alleen had ik er graag wat meer uitleg over gehad. Ik zal het even uitleggen:

Midden in de nacht ( na een 6 tal uren geslapen te hebben, word ik plots half-wakker). Ik neem een gedaante waar aan het voeteinde van mijn bed. Nog half in mijn slaap (kon mij moeilijk bewegen) probeer ik te roepen: " wie ben jij?" Het duurde even voor ik mij kon bewegen en kon roepen. Toen plots was ik klaarwakker en riep ik: "wie ben jij"? Maar toen was deze gedaante al verdwenen.

Ik heb reeds wat informatie opgezocht op internet, ik merk wel dat dit bij meerdere mensen voorkomt. Maar zij hebben last van zeer veel angst en angstige gevoelens na deze ervaring. Maar bij mij is dit anders. Deze gedaante gaf mij een zeer beschermend gevoel, precies of deze gedaante over mij waakte.

Wie kan mij hierover meer uitleg geven?
Ik ben echt benieuwd.

Groetjes Christoph

9 jaar geleden

Hallo Christoph.
Ik heb wel een verklaring voor hetgeen wat je hierboven beschrijft.

Je hebt net als een ander persoon op deze site je beschermengel gezien.
Deze staan vaak aan je voeteneinde of in de buurt van je bed.
Ik heb dit zelf ook al vaak meegemaakt en het voelt heel fijn om beschermd te worden.
Het is een van de Aartsengelen die over je waakt.

Met warme groet,

Karein