Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen die uitkomen?

Melie
11 jaar geleden

Ik droom de laatste tijd heel raar. Ik mis al een tijd mijn menstruatie en heb steeds negatieve testen. Dit was ook het geval bij mijn eerste zwangerschap wat eindigde in een vroege miskraam. Ik droomde toen steeds over positieve testen die ik uiteindelijk ook kreeg, nu droom ik weer over positieve testen en over een blond kindje. De vorige keer droomde ik alleen maar over positieve testen. Zou dit een voorspelling kunnen zijn dat mijn man en ik nu wel een kindje krijgen? Of zeggen deze dromen helemaal niks? Aangezien de droom van een positieve test wel uitkwam bij de zwangerschap.

11 jaar geleden

Hoi Melie.

Wat zegt je eigen gevoel hier over, dat is heel belangrijk, het is zo gemakkelijk om ja tegen je te zeggen en dan komt het niet en dan zit jij met de gebakken peren.

Blijf positief en zal je zwanger raken, dan heb je die positivie tijd nodig voor je zelf en het komende kindje.

Groeten Hans.

Melie
11 jaar geleden

Mijn gevoel zegt niet zoveel maar mijn man is overtuigd dat ik zwanger ben.
Ik heb alleen af en toe wat kwaaltjes die op een zwangerschap kunnen duiden maar dat heb ik 4 maand.
Alleen mijn testen blijven tot nu toe negatief. De laatste droom over een positieve test zag ik dat het een kruidvat test zou zijn. Ik hoop dat deze droom uitkomt en dat we een gezond kindje krijgen. Maar dat is afwachten.

levi
9 jaar geleden

Kunnen dromen echt werkelekhijd worden ?




Ik wil een quad

9 jaar geleden

Ik heb zelf ook wel eens dat ik iets droom en dat het in het echt precies gebeurd maar bij mij zijn het alleen tafereeltjes en geen "tekens" dus ik kan er niet veel overzeggen het kan uitkomen het kan ook niet uitkomen, dat weet niemand